torsdag 3 december 2009

Hurra!!!



Nu har vi kommit överens om att jag ska få ett träningskort på Sats! Fredrik börjar nytt jobb nästa år som innebär att jag får ännu mer ansvar för alla barn och ännu mindre egentid. Förhoppningsvis betyder det att vi får bättre ekonomi och då är det ju inte mer än rättvist att jag får ett dyrt och fint träningskort..eller hur? Vi har även kommit överens ( efter lite sura miner) om att min stående träningsdag ska bli söndagar. Fredrik har alltid spelat bandy på måndagar så det är på tiden att jag får en träningsdag oxå...

Så snart är denna bleka fläskfia ett minne blott..:-)

2 kommentarer:

  1. Härligt med ett träningskort....... söndagar var annars en bra dag. Kanske hänger me nån gång.

    SvaraRadera
  2. Ja, perfekt, tänkte köpa simkort oxå för nya friskvårdspengen i jan...då kan vi ju gå o simma på söndagar om du köper klippkort

    SvaraRadera