lördag 12 december 2009

Härliga lördag


Aaaaahh..lördag underbara lördag, veckan har alldeles för ngr lördagar tycker jag..Det är egentligen den enda dagen jag känner mig fri och ledig. På fredagar är jag oftast bara trött och på söndagar känner man måndagsångesten komma krypande redan innan frukosten är uppäten..

Idag har vi slöat hela förmidagen och inte gjort ett smack..snart när Saga vaknar tänkte jag försöka ge mig julklappsfighten..få se hur det går när lillmonstret är med..har inte så mkt att välja på då jag sällan har möjligheten att gå utan henne.

Veckan har- ur viktminskningssynvinkel- varit USEL..Jag är verkligen nere på botten och kravlar nu..Jag och S nr2 på jobbet har äntligen beställt våra träningskort på Sats nu. Den 18:e dec får vi hämta dom, hoppas verkligen att jag kommer tycka att det är kul att komma igång, att jag hittar roliga pass och kanske viktigast att Saga tycker att det är skoj att gå dit..annars är det kört. .då får Fredrik sadla om och bli en feeder.

Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska våga lägga upp bikinikort som avslöjar alla feta ringar runt magen som jag döljer så fint med fluffiga tunikor och mina gravid jeans.. Jag börjar nog med att dokumentera så jag kan visa före och efter bilder om jag får bra resultat..

Adjö..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar