torsdag 3 december 2009

Bonustid

Idag är jag hemma med lilla Saga som är magsjuk. Det betyder att det blir extra tid över att försöka styra upp bloggen, städa, arrangera hyacinterna jag fick av Emmie, i alla fall så länge Saga är nöjd med att titta på BABBIS = Teletubbies som hon ÄLSKAR...just nu är det bästa barnvakten:-))

Sen ska jag väl så smått börja förbereda det som bloggen är menat att handla om..Min senaste idé om hur jag ska komma i beach 2010 toppform är en 12-veckors Body for life challenge...har läst på en del på deras hemsida http://bodyforlife.com/ och även bland svenska bloggar...det verkar hysteriskt jobbigt men ger väldigt bra resultat och sånt älskar jag, succéhistorier..köper sånt direkt och fantiserar om hur bra det kommer bli...tyvärr brukar det rinna ut i sanden eller bara försvinna ur mitt medvetande efter ngr dagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar