lördag 28 maj 2011

Håll i hatten!


Här kommer ett inlägg.

Helt plötsligt fick jag för mig att jag nog ska ta och blogga lite. Eftersom det var typ mer än ett år sen så fick jag ju börja med att återställa lösen ordet, för det har jag glömt för länge sen. Har inget direkt intressant att skriva om så jag vet inte vad som ligger bakom detta väldigt sällsynta inlägg .

Ett år har passerat. Alla barnen har blivit större, mycket förändras på ett år. Jag har ju då naturligtvis också blivit ett år äldre, ännu lite
närmre 40 år :-(. Jag har inte lyckats nå vidare med att komma iform, tvärtom har ju gått upp lite till. Vet inte vad som skulle motivera mig att komma igång, Tydligen inte någon av alla bloggar, träningstidningar, träningsdvds, hantlar, stepup brädan eller träningskortet på Sats.. Kanske om jag lägger upp några förfärliga "före" bilder , det skulle kanske vara sporrande nog att sätta igång... Hhmm ska fundera på det ett tag. Så länge kanske jag ska börja med mått..

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar