lördag 10 april 2010

Uppdatering


Jaha, det har nu gått 3 månader sen jag bloggade sist..då skulle jag rycka upp mig, bli blond glad och fläsket skulle nästan "rinna" bort helt av sig själv.

Så vad har då hänt sen sist? Inte ett skit!

Jag har då rakt inte förlorat ett endaste litet gram utan istället samlat på mig ytterligare ett par styckna KILON.

Jag har inte blivit blond igen, dock börjar det bli lite highlights här & där..GRÅA..ggrrrrr.

Jag kan inte påstå att jag har blivit speciellt mkt gladare heller för den delen & skojjsigare..blahhaa.

Men faktiskt så har jag & S på jobbet iaf tränat på Sats tre ggr nu..exakt lika många ggr som dom har ringt och frågat var vi håller hus. Sist dom ringde var på påskafton när jag precis fyllt första sill/ägg/lax tallriken, snacka om usel taimning.

Idag tog jag ytterligare ett steg i rätt riktning. Jag & Saga gick till Sats i V-by för att "bekanta" oss lite med barnpassningen, vilket man måste göra först för att få dumpa dom där. Mkt trevlig personal men efter att tidigare ha vart på barnpassningen i odenplan & stadion så var det lite av en besvikelse...väldigt litet och ganska slitet..men Saga har förhoppningsvis kul ändå, utan bollhav..

Om ngr veckor ska jag till solen och det är ju bara att inse..inte mkt kommer hinna hända tills dess, men som ni ser på bilden så ser jag ändå ganska bra ut i min nya rosa bikini..visst!?

1 kommentar: